PATRON

Facebook Twitthis Furl
Share         Adı üstünde patron işte dediğim dedik kestiğim kestik.bu tekstil sektörü için geçerli bence diğer sektörlerde bu kadar patron baskısı var mıdır bilmiyorum ? Bizim şirket bu ara kazan gibi kaynıyor işlerin yoğunluğundan mıdır yok sa artık insanların son demine gelmiş olmasından mı bilmem ama bildiğim tek şey bu firmaya senelerini vermiş insanların bile ne yazık ki yaranamamış olduğudur.İnsanları gözden çıkarmak o kadar kolay ki nasıl olsa ben büyüğüm sana ihtiyacım yok sen gidersin yerine yenisi gelir mantığı.
       Bu dünyanın her yerinde böylemi bilmiyorum o kadar ülke gezdim çalışma ortamına girdim ama bu kadar zaman çalışılan insanlara bu kadar az değeri sadece bizim ülkemizde veriyorlar onu fark ettim.Hiç kimse vazgeçilmez değil kimse firmanın tapusunu almıyor hiçbir patronda kimseyi kendine veliaht yapmıyor.O yüzden ülkemdeki bu kara düzen böyle gelmiş böyle gider.
 Bütün patronlar kenan dogulu nun anlattığı gibi olsaydı:))
http://www.youtube.com/watch?v=i8QuVaxVaJo

0 yorum yazın:

yorumlarınız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...